З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення проектів та презентацій, використання Інтернет-ресурсів для вивчення будь-якої математичної теми. Цікавим для мене є самооцінювання учнів.
Блог навчання в програмі Intel v.10 Берестовська М.С.
суботу, 30 березня 2013 р.
пʼятницю, 29 березня 2013 р.
Модуль 10. Рефлексія
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: - виступаючи у ролі фасилітатора, я виконую функцію настивнака, цим самим залучаючи учнів до самостійної роботи.
Першим етапом виконується постановка питань, на які учні повинні акцентувати увагу і самостійно їх вирішувати. За допомогою використання комп'ютерних технологій постійно здійснюється контроль діяльності учнів.
середу, 27 березня 2013 р.
Модуль 9. Рефлексія
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати а також середовище. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
понеділок, 25 березня 2013 р.
Модуль 8. Рефлексія
-яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
-як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
-продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
суботу, 23 березня 2013 р.
Модуль 7. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
пʼятницю, 22 березня 2013 р.
Модуль 6. Рефлексія
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших;
четвер, 21 березня 2013 р.
Модуль 5. Рефлексія
-як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
-які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних.
Підписатися на:
Дописи (Atom)