суботу, 30 березня 2013 р.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення проектів та презентацій, використання Інтернет-ресурсів для вивчення будь-якої математичної теми. Цікавим для мене є самооцінювання учнів.

пʼятницю, 29 березня 2013 р.

Модуль 10. Рефлексія

Модуль 10. Рефлексія

Першим етапом виконується постановка питань, на які учні повинні акцентувати увагу і самостійно їх вирішувати. За допомогою використання комп'ютерних технологій постійно здійснюється контроль діяльності учнів.

середу, 27 березня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати а також середовище. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

понеділок, 25 березня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
-яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
-як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
-продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого. 

суботу, 23 березня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені оцінити  складність виконання завдань дослідження з точки зору  учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто  складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.

пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших;

четвер, 21 березня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…
-як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
-які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних.